båttur og holmer

ny blogg. ny start. nye muligheter. min venn, benedikte, så at jeg fortsatt brukte blogg.no, og «tvang» meg til å registrere meg på wordpress. så langt liker jeg det ikke. jeg finner ikke ut hvordan man redigerer på designer, og man kan visstnok ikke redigere html. jeg liker html. etter at jeg begynte på medier og kommunikasjon, har jeg lært meg html. jeg vet hvordan man bruker dreamweaver. jeg klarer å skrive enkle koder, og få det til å se ut som jeg vi. hvordan får man wordpress til å se ut som man vil?

i dag var vi ute på båttur. spiste frokost/lunsj på en øde holme rett ved havet. det er det fine med å bo i arendal. man kan gjøre sånt.

vi satt med usikt mot havet og spiste druer og loff med reker. jeg liker ikke reker, så jeg fikk loff med sukker. bortskjemt sa du?

min ene store kjærlighet, cola.

alle som ikke er har vært på lengre båtturer i sitt liv, aner ikke hvor sliten man blir av det. hvor utrolig behagelig det er å sitte og høre på bølgene. å høre på motoren. det har skjedd mer enn én gang at jeg har sovnet på båten. ikke bare blir man så sliten av å sitte å høre på alt, men sjøluften. åh. herlig.

jeg har også bloglovin, som du kan følge her!

 

Legg igjen en kommentar

