submarine

you look like you’ve been for breakfast at the heartbreak hotel,
inside of a back booth by the pamphlets and the literature on how to lose.
your waitress was miserable and so was your food.
if you’re gonna try and walk on water make sure you wear your comfortable shoes.

submarine. for en fantastisk film. jeg visste, før jeg så den, at den kom til å være bra. a richard ayoade film. soundtrack av alex turner. åh. jeg mener.. åh. jeg hadde lyst til å se den på kino, men så har jeg absolutt ingen penger. endte opp med å se den hjemme alene, i mørket. men en ting jeg sikkert, jeg skal kjøpe den på dvd med en gang jeg får penger. og jeg anbefaler at du gjør det samme.

nå skal jeg gå og se den én gang til. den kommer definitivt til å bli mye sett.

Legg igjen en kommentar

