arendalssommer

det er sommer. det er varmt. jeg er solbrent. jeg elsker det.

i dag var vi på båttur. oss sørlandsfolk, vet du. jeg kjørte båten. så flink er jeg. jeg er faktisk flink. mamma og pappa sier at de skal spandere båtførersertifikat på meg. selv om jeg ikke tør å kjøre båten alene.

søstra mi er veldig flink til å fokusere. men se! jeg kjører båt! håret mitt er ikke så stygt i virkeligheten. det blåste mye. helt sant.

mamma! hun er veldig flink til å spare penger. blandt annet ved å pante flasker.

min søster og hennes engelske kjæreste!

fineste byen.

Legg igjen en kommentar

