forandring

jeg skal være ærlig. jeg har ingen ideer til hva jeg kan skrive om. jeg gjør aldri noe, jeg er aldri ute. bortsett fra på båttur med familien, men det finnes grenser for hvor ofte jeg kan blogge om det. jeg er allerede lei av det.

jeg vil ha et analogt kamera. jeg vil dra ut på telttur med venner og ta bilder. ikke vite hvordan resultatet er før senere, når jeg får fremkallet dem. jeg vil ha ideer til sinnsykt kule fotoshoots, og ta bilder som jeg er fornøyd med. for en gangs skyld.

i det siste har jeg blitt veldig inspirert av bloggen til ailera stone. se litt gjennom den, så skjønner dere hva jeg mener.

noen ganger får jeg abstinenser av å ikke høre på the strokes. uansett hvor bra det jeg hører på er, må jeg bytte. jeg har blitt fortalt, ved flere anledninger, at jeg hører for mye på dem. men det går fint. for jeg elsker dem.

jeg trenger noen venner som jeg kan ligge ute på gresset med og høre på the strokes. noen jeg kan snakke om dem med. noen som verdsetter dem på samme måte som jeg gjør.

jeg har vondt i hodet. mamma sier det er fordi jeg sitter så mye på pc-en, men i det siste har jeg kun fått vondt i hodet når jeg har vært ute. når jeg har vært borte fra pc-en i mer enn to-tre timer. det dunker skikkelig hardt bak venstre øye.

når jeg får vondt, hvor som helst i kroppen, googler jeg symptomene. bare fordi jeg vil vite at det er ingenting å bekymre seg for. «I don’t want to worry you! BUT you need to get a diagnosis for this as soon as possible.» det var det første svaret på hvordan jeg har det akkurat nå. jeg kjenner kvalmen brer seg nå også.

jeg vil på telttur. jeg vil dra på båttur med venner. jeg trenger forandringer. noe annet enn å bare sitte foran pc-en konstant. jeg trenger å få meg et sosialt liv. uansett om jeg ikke liker det, vet jeg at jeg trenger det. mamma har påpekt at jeg bli deprimert av å sitte her for mye. og jeg tror hun har rett. men jeg får meg ikke til å gå ut. jeg bruker så utrolig mye energi og krefter på å snakke med mennesker på ekte. det er derfor jeg sitter her så mye. men jeg trenger forandringer.

får du ofte vondt i hodet?

One thought on “forandring

  1. Wish I had time to read (and understand) your post, but it was the photos that stopped me in my tracks. That photo of you (if it’s you), is so beautiful; and the second one is incredible, incredible.

Legg igjen en kommentar

