pottermore

Congratulations!
You’ve successfully validated your early access Pottermore account.

jeg mener…. ja

altså

bare

pottemore

 

One thought on “pottermore

  1. SV: Ja, ikke sant det er helt grusomt?! Jeg blir helt gaaaaaaaal.

    Kondolerer for tapet ditt. Jeg hadde en venninne uttpå Utøya, men hun kom seg heldigvis i sikkerhet ganske raskt. Vi som satt hjemme og bet negler ble sjeleglad da vi så statusen hennes hvor det stod «Jeg er i sikkerhet.» Femogtyve kilo ble lettet fra skuldrene mine. Skulle ønske du fikk oppleve samme følelse.

    PS: leste gjennom bloggen din nå. ny følger! Hurra. (og jeg som ikke liker Arendalitter en gang….. hahah! er halvt fra Grimstad :P)

Legg igjen en kommentar

