jeg skal på JOGGEtur…

ja. jeg skal på joggetur. jeg. jeg har vært på én joggetur i hele mitt liv, og da ble jeg tvingt med. og kollapsa da vi var halvveis. jeg har vært på trimit én gang, og da ble jeg tvingt med. jeg hater å trene. hater hater hater.

jeg hadde tenkt til å poste et webkamera-bilde som viser hvor «entusiastisk» jeg er, men droppa det. hadde mista alle 8 følgere.

treningsklær på, the strokes på ørene. faen.

om jeg ikke er tilbake innen en time, ligger jeg kollapset i veikanten og er nær døden.

ønsk meg lykke til.

Legg igjen en kommentar

