post-joggetur

smerte

fy faen

beina mine verker og jeg har migrene og jeg er kvalm og jeg vil bare dø

folk som sier at man føler seg bedre av å jogge, kan dra til helvete

og lyset på badet er ødelagt, så hvis jeg skal dusje, må jeg enten ha døra åpen, eller dusje i bekmørket. som om jeg ikke har det ille nok fra før liksom.

 

One thought on “post-joggetur

  1. Herregud, man må jo være rakettforsker for å finne kommentarfeltet på denne bloggen. Eh, ja, eller så er jeg bare dum, da.

    sv: Takk! Du skulle bare visst hvor lenge jeg holdt på å for å få det til. Tok en million bilder, sletta alle unntatt to.

Legg igjen en kommentar

