skolestart

skolen har startet. 2mkc. nye lærere. samme klasserom. samme elever. jeg husker da jeg skulle begynne på vg1. hvor nervøs jeg var, men samtidig hvor ufattelig mye jeg gledet meg. bestevenninnen min er et år eldre enn meg, og hun hadde gått media i ett år. jeg hørte om hva de lærte der, og hva slags prosjekter. jeg gleder meg så alt for mye. og skoleåret levde opp til forventningene mine.

dette året blir mer fokusert på å bruke alt vi lærte første året. og gjøre noe mer ut av det. hver onsdag går til å jobbe innenfor ett valgfritt tema. i mitt tilfelle, blir det foto. åh, jeg gleder meg så.

jeg så at julia hadde lagt ut bilde av sin timeplan, så jeg tenkte jeg skulle gjøre det samme.

mk, md og mp er de forskjellige mediefagene vi har. jeg klager ikke, akkurat.

er du fornøyd med timeplanen din?

 

3 thoughts on “skolestart

  1. så bra at media har levd opp til forventningene dine, og så bra at du har så masse gøye fag :) litt kjipt at fredagen har alle drittfaga, da, det kan bli en tung slutt på uka.. jeg tror jeg ville likt den bedre hvis den var speilvendt, haha :P men det blir sikkert bra!

    jeg har ikke sett så mye på timeplanen min enda. men jeg vet at vi fremdeles har studiedag (/fri) på onsdager, og så tror jeg vi begynner seint på mandager. så jeg klager ikke :D

  2. åja, men det er bra daa :) vi har fire fag totalt i løpet av semesteret, og vi har et fag per dag, så da blir det liksom en dag til «overs». så da er den dagen (for meg onsdag) studiedag. men man har jo MASSE man må lese på egen hånd og masse oppgaver å jobbe med, så det er jo liksom ikke helt fri, vi har jo nok man må jobbe med hvis man vil gjøre det bra :P men det er deilig å bare ha muligheten til å gjøre noe annet liksom :P

  3. Åh, vg2 på media er så bra! Beste året eg har hatt. Eg tek siste året no, som betyr ti timar norsk, mykje historie, naturfag og matte, og berre bittelitt media. I år skal eg spesialisera meg på lyd då, det ser eg fram til, og så blir eg jo Russ, kva eg syns om det veit eg ikkje heilt, men blir sikkert kjekt.

Legg igjen en kommentar

