fototur

«(…) De som ikke står til samtale jobber med den nye fotografiske utfordringen :-)»

med andre ord; dagen fri til å ta bilder. så sunniva og jeg tok en tur. over to timer. det er lenger enn jeg vanligvis går på en uke. uansett. vi tok en del bilder. og siden det er lenge siden jeg har blogget, skal jeg legge de ut her.

sunniva er det mest positive mennesket jeg kjenner.

vi fant sauer!

sykkel, om noen var i tvil.

vi måtte stoppe på veien fordi lyset var så fint..

fineste veien.

det var skikkelig store bølger på stranda. nesten tsunami.

 

 

og selvfølgelig måtte sunniva ta bilder av at jeg tok bilder..

du vet sånne folk som er skikkelig irriterende, og hopper foran kameraet når du prøver å ta bilder? jeg er en sånn.

så fant vi en lekeplass.

sunniva syns sklien var veldig skummel.

det syns ikke jeg.

så slo jeg kameraet til sunniva.

så tok jeg et selvportrett siden jeg aldri laster opp selvportretter på bloggen min.

så bomma sunniva da vi tok speilbilder.

så var det høst.

og lua mi var skeiv.

så gikk vi inn i en åker og tok bilder!

og lyset var så utrolig fint.

og det.. var basically min dag. alle bilder som det ikke står ‘mia lepson’ på nede i hjørnet, er tatt av sunniva redmond.

5 thoughts on “fototur

  1. så søte dere er! ^^ jeg elsker å gå tur når jeg har masse tid til å bare stoppe og ta bilder av alt jeg har lyst til å ta bilder av på veien :) det var flere fine bilder her, men jeg tror favorittene mine var veien og det første av sunniva i åkeren, de var kjempefine!

  2. nei, hallo! man må jo lese blogger og kommentere blogger fordi man har lyst og ikke fordi det er noe man føler man burde.. da blir det jo ikke noe gøy lenger! ja det er sant, det er gøy å gå alene også, men hvis jeg skal gå aleine så har dørstokkmila lett for å bli fryktelig uoverkommelig… :P

  3. Det var faktisk veldig fine bilder! Veldig koselige og høstaktige. Nydelig farger også!

    sv: Tusen tusen takk for det, så søt du er! Glad du liker bloggen, det setter jeg pris på! :D

  4. haha, ja det er sant da at man må prøve å tvinge seg selv.. jeg er litt dårlig på akkuart det der sånn generelt sett. jeg bruker opp all selvdisiplinen min på å få gjort alt skolearbeidet mitt så når jeg er ferdig med det har jeg ingen selvdisiplin igjen, haha XD

Legg igjen en kommentar

