kunstforeningen

de siste tre helgene har jeg jobbet på kunstforeningen i arendal. det har vært utstilling, og jeg ble spurt om å jobbe der. som en fattig tenåring uten jobb, kunne jeg ikke akkurat si nei. dessuten elsker jeg kunst og kunstfolk.

jeg klarte å glemme minnekortet til kameraet mitt i dag. jeg har alltid noen reserve i bagen, men siden de bare er på 256mb, er det ikke akkurat plass til mange bilder. men jeg tok noen.

første helga lagde jeg et papirfly. det fløy ganske bra, hadde ikke noe mønster eller noe. da jeg kom tilbake neste helg, hadde hun som jobbet der i løpet av uka, forbedret det og lagt det på akkurat samme plassen. så gjorde jeg det samme, og sånn fortsatte det. dette ble det ferdige resultatet, og det fløy lett gjennom hele rommet.

4 thoughts on “kunstforeningen

  1. papirfly, nice! gøy at ho andre som jobba der hadde forbedra det, hehe.
    og bra du har fått jobb, selv om den høres litt kjedelig ut. er det lite folk innom?

  2. ja, hallo, det er fint å lese og! kunne ønske jeg hadde tid til å lese noe annet enn pensum også. :/ men i jula, da skal det leses :D og jeg vet, haha, 50mm er en lifesaver når det kommer til å ta bilder i dårlig lys <3

Legg igjen en kommentar

