tur til hove

på onsdag var jeg på fototur til hove sammen med sunniva. det var koslig å få et gjenblikk av det fineste stedet på jord, selv om det selvfølgelig ikke er helt det samme når det er dekket med snø.

for noen uker siden kjøpte jeg et nytt kamera også, canon eos 60d, og det er så fint at jeg får helt vondt i magen. så det var fint med en tur for å få testet det ordentlig.

utsikt fra hovescenen.

søta.

tror hun ble litt kald, stakkars..

jeg later som jeg er lykkelig, men jeg er egentlig veldig deprimert på grunn av all snøen.

her kaster sunniva en snøball på meg…

det viser seg at bussen ikke går fra hove like ofte om vinteren, så her satt jeg da vi venta i nesten en halvtime..

…mens sunniva sto på utsiden og var retard.

<3

så spiste vi(jeg) boller fra meny.

og så på traktorer.

og leste veggmeldinger i busskuret.

og det var generelt en veldig fin, men veldig kald dag.

6 thoughts on “tur til hove

  1. åh, så søte dere er :D og hoveee, hove er så fint. jeg gleder meg til sommer og festival <3

    og RUBIK'S KUBEE! kan sunniva også løse den? (jeg sitter litt fast i et mønster for tida, så jeg bestemte meg for å ta en liten pause så jeg kanskje klarer å tenke noe nytt når jeg tar den fram igjen.. haha)

    og det er bra du er så fornøyd med kameraet ditt! :D

  2. sv: jeg jobber fremdeles med å få til det første bildet du sendte meg riktig, dvs der man har krysset oppå og så to farger som henger sammen i midten nedover. :( greia er at jeg føler at uansett hva jeg gjør så ender jeg opp med ett av to resultater:

    1) enten så får jeg til at de øverste av fargene ligger på riktig sted/i riktig rekkefølge (blå, oransje, grønn, rød), og at to av de under (dvs midtbrikkene) også er på riktig sted, mens de to andre er bytta om. (eks blå og grønn er riktig, mens oransje er under rød og rød er under oransje, eller motsatt)

    2) og så når jeg prøver å fikse dette ender jeg opp med å få riktig farge under på alle fire, men de er i feil rekkefølge.. da er typisk oransje og rød bytta om eller at blå og grønn er bytta om, mens de to andre er riktig.

    haha, det er håpløst ass! jeg satt såå mye i helga og jobba med dette, med nøyaktig samme resultat hver gang xD jeg prøvde også å begynne fra scratch for å se om det hjalp meg noe, uten at det hjalp noe mer. det var derfor jeg kom fram til at jeg trenger å få en pause så jeg kan tenke litt nytt :P men jeg merker at jeg begynner å se litt logikk i hvorfor jeg må endre på det ene eller det andre for å få ting dit jeg vil da, og det er veldig gøy :D

    PS: sorry hvis forklaringene er uforståelige, det er litt vanskelig å forklare sånt når man ikke kan vise, haha! XD

Legg igjen en kommentar

