Orange is the new black

I dag var vi på besøk hos min mormor og bestefar i Porsgrunn. Vanligvis må vi kjøre båten ut fra hytta, men siden det regnte så sykt mye og vi hadde med tantebarnet mitt på 2,5 droppet vi det. I stedet måtte vi gå et stykke til bilen gjennom skogen. Jeg tenkte selvfølgelig ikke på dette da jeg pakket, og hadde ikke med regntøy. Det endte med at jeg fikk låne pappas gamle fiskeklær. Som er oransje. Og ca 20 størrelser for store. Men jeg ble i hvert fall ikke våt!

 

 

8 thoughts on “Orange is the new black

Legg igjen en kommentar

