Tommel opp for oktober

Noen fine ting som skjedde i oktober, litt for min egen del fordi jeg trenger å minne meg selv på andre ting enn det negative noen ganger.

Tommel opp for helgetur til Bergen og han fine.

Tommel opp for hyttetur med familien.

Tommel opp for masse god mat.

Tommel opp for at My Chemical Romance slapp to nye sanger som minnet meg på at de fortsatt er yndlingsbandet mitt, innerst inne.

Tommel opp for Twittersvar fra både Albert Hammond Jr, Jay Manuel og Nigel Barker.

Tommel opp for 5000 sidevisninger på bloggen.

Tommel opp for Sherlock-maraton.

Tommel opp for gode karakterer på skolen.

Tommel opp for besøk av bestevenninne og hundevalp.

Tommel opp for oktober, la oss håpe november blir minst like bra. 

6 thoughts on “Tommel opp for oktober

  1. Ååh likte kjempe godt idéen din med å skrive positive ting! Inspirerer meg til å ville lage innlegg hver måned med positive ting som har skjedd ~ Blir kjedelig nok ofte slik at man kun henger seg opp i det negative :c

    • Så bra! Det synes jeg du skal gjøre, for det er veldig fort gjort å glemme de små tingene som gjør ting litt lysere. Det gjør veldig mye for humøret å skrive ned det positive :)

  2. Så smart å skrive ned det positive sånn som dette. Det er så koselig å lese også, og man blir oppmuntra selv av å lese at andre har hatt en fin måned :) Jeg håper også at november blir minst like fin for deg! <3

Legg igjen en kommentar

