Fjellrev

Det blir lite blogging for tiden, og jeg kan ikke si at jeg har en spesielt god grunn. Dagene går litt på automatikk for tiden, og det er vanskelig å finne inspirasjon til å skrive noe som helst. Jeg vet jeg sa at jeg skulle bli flinkere til å blogge denne ganger, og jeg prøver virkelig mitt beste. Jeg skal bli flinkere.

På torsdag var Yasmin, Mathias og jeg i dyreparken. Vi lager en dokumentarfilm i media om hubrougle, og fikk derfor komme inn gratis og snakke litt med en av dyrepasserne der. Jeg elsker dyr, men drar ganske sjeldent til dyreparken. Siden sist hadde de fått inn et av mine absolutte favorittdyr, ørkenrev! De var enda mindre og søtere i virkeligheten. Jeg tok ikke så mange bilder, på grunn av prosjektet. Det ble mest film, så det får dere se når dokumentarfilmen er ferdig redigert. Men fjellreven Arne var så søt at jeg tok en del bilder av ham.

Hva er ditt favorittdyr? 

6 thoughts on “Fjellrev

  1. Hund er favorittdyret mitt :) Fjellrev går vel egentlig under den kategorien også!

    // Heldig hvis du ender opp med det! Jeg må nok klare meg alene på hybel frem til pliktåret er over :) Har hørt en del ymse om NKF, men det virker som om det er sykt mange som vil søke seg dit nå, så kan ikke være så ille som enkelte skal ha det til :)

    • Jeg elsker hunder!

      Jaja, det er jo ikke så ille å bo alene, heller. Det er veldig lurt å gjøre det en periode før man flytter sammen med noen, egentlig. Ut i fra det jeg har hørt skal det være veldig bra. Bestevenninna mi går der i Oslo, og hun liker det veldig godt :)

Legg igjen en kommentar

