Bursdagsbarn!

I dag har jeg bursdag! Endelig 18 år og «voksen». Ahem. Ja. Siden min kjære mamma og jeg har bursdag på samme dag var vi ute på middag, og siden jeg fikk velge hvor ble det Peppes.

Siden jeg ikke drikker, røyker, har tenkt til å ta lappen med det første eller noe annet som krever at man er over 18, kan jeg ikke si at jeg er like glad for det som andre på min alder kanskje er. Men det er fortsatt gøy å ha bursdag. Spesielt når man får det man ønsker seg; symaskin og tilgang på en hemmelig konto med en helt grei stor sum penger.

Det kommer ingen bilder i dag, siden jeg dro hjem til foreldrene mine rett etter skolen og har vært her siden, uten tilgang på kamera. Gjør opp for det med litt bildespam før/i løpet av helga.

(Og som en liten ekstra bonus slapp My Chemical Romance to nye sanger for under en time siden, som du kan høre ved å trykke her og her.)

4 thoughts on “Bursdagsbarn!

  1. GRATULERER MED DAGEN PÅ ETTERSKUDD! :D gøy at du endelig er atten nå, uansett hva så blir du jo myndig og selv om du kanskje ikke benytter deg av de mulighetene det gir deg, så er det jo litt stort likevel? :) gøy med bursdag er det vel som du sier uansett, det er jo liksom din spesielle dag :D

    og skikkelig random at du og mora di har bursdag på akkurat samme dag, haha :D gøy!

Legg igjen en kommentar

