Nytt design, og inspirasjonen kommer sakte tilbake. Jeg tror jeg er klar for at bloggen skal være aktiv igjen. Hvis ikke må jeg bare prøve å tvinge det frem litt, for jeg savner den. Snøen har kommet tilbake, det er som om værgudene bestemte seg for å ødelegge alle med vinterdepresjoner én gang for alle. Heldigvis har jeg nedtelling til ting som kjærestetur til Bergen (5 dager), sommerferie (94 dager) og det nye albumet til The Strokes (9 dager). Heldigvis har jeg disse tingene som gjør det litt lettere å komme gjennom lange skoledager og ikke så sene kvelder.

IMG_6784

10 thoughts on “

Legg igjen en kommentar

