Bergen

I går kveld landet jeg endelig i Bergen, og kom til slutt frem til leiligheten til Sigurd(min dårlige retningssans pluss dårlig kommunikasjon når det gjaldt hvilket busstopp jeg var kommet på er en dårlig kombinasjon). Jeg ble møtt med Peppes, Cola og Top Gear, med andre ord en veldig god start på ferien.

I Bergen er det sol og relativt varmt, en forfriskende forskjell fra Arendal. I dag har vi gått rundt i sentrum, spist hamburger, siklet over Doctor Who-ting på Outland, og jeg har fått en litt større oversikt over byen som om noen få måneder vil bli min nye hjemby.

(Håper dere kan tilgi bildekvaliteten, jeg pakket for mye til å få plass til kameraet.)bergen

4 thoughts on “Bergen

Legg igjen en kommentar

